Неділя, 15.06.2025, 04:11
Вітаю Вас Гість | RSS
Еротичні розповіді 18⁺
Головна » Оповідання » Еротичні розповіді

Оцінка сексуальності
У процесі розвитку людського суспільства змінювалося не тільки положення підлог і їх ставлення один до одного, але й погляд на сексуальність і її оцінка.

Сексуальність для індивіда стала проблемою тоді, коли статевий інстинкт перестав регулюватися суспільством, і був включений як обряд у відповідні релігійні і моральні системи. Наприклад, християнство, пробуджуючи в людині турботу про свою душу, штовхало його на те, щоб він сам оцінював свої дії і, в першу чергу, в сексуальній сфері. Неминучим результатом стало скасування аспектів соціальної і індивідуальної оцінки сексуальності та її розуміння: з одного боку, інтереси суспільства давали одне тлумачення значення сексуальності, з іншого - відповідні інтереси особистості були переважаючими. З часом між цими двома аспектами встановилися різного роду зв'язки, зумовлені вимогами часу і розвитком культури.

З'явилися помилкові думки, які і сьогодні відіграють певну роль у свідомості людей і впливають на їх дії. Так, в результаті недооцінки сексуальності і фізичних потреб, сексуальність оголошувалася первородним гріхом і проголошувалася неприязнь до всього фізичній. Жінка була оголошена носієм сексуальності і тим самим спокусницею і взагалі «злим духом». Довгий час шлюб вважався лише поступкою для запобігання розпусти, а статевий акт розцінювався як соціальний обов'язок. Навіть народження дитини в середні століття було ганьбою для людини.

Реформація і епоха Відродження породили більш здорові погляди, однак не змогли повністю покінчити з недооцінкою сексуальності. Подальший розвиток людського суспільства, аж до теперішнього часу, після довгих пошуків правильних шляхів прийшло до нового розуміння фізичної потреби і сексуальності. Статеві відносини вважаються тепер невід'ємною частиною життя, і їх не стали соромитися.

Але навіть така установка щодо сексуальності надовго не виключить помилкові оцінки, навпаки, вони будуть створюватися, хоча і в іншій формі і іншому змісті, ніж у середні віки.

Сучасна буржуазна наука зробила сильний вплив на поняття сексуальності і тим самим на поведінку в сексуальній сфері. Була змінена мотивування сексуальності, яка в дійсності привела до певних наслідків.

Інтимний контакт як гігієнічна потреба, обмеження статевої любові сексуальною активністю, тлумачення любові між представниками протилежної статі як суто особисте, вільний від соціальних обмежень виконання бажань особистості - це лише деякі приклади помилкових оцінок сексуальності сучасних буржуазних вчених.

При соціалізмі суспільство та індивід зацікавлені в зближенні точок зору, що веде до єдиної соціальної і індивідуальної оцінки сексуальності. Однак для цього потрібно пройти ще довгий шлях і подолати застарілі і псевдопрогрессивные погляди на сексуальність. Такий розвиток дозволить правильно організувати статеве просвітництво та виховання, яке не слід обмежувати тільки підростаючим поколінням.

У Німеччині багато хто дотримуються помилкових поглядів в питанні статевих відносин. Ще в 1927 р. було висловлено думку про те, що ні в якій іншій області немає такої нещирість, нечесність і лицемірства, як в цьому питанні, і що ні в якій іншій області поведінку дорослих не знаходиться в такому протиріччі з тим, чого самі вони вимагають від молоді.

Корені помилковою оцінки сексуальності йдуть в минуле людства. Якщо погодитися з думкою сучасних представників християнства, то християнська віра відкидає песимістичне хибне тлумачення статевого питання і її не можна ототожнювати з умоглядними висновками, грунтуються на давніх переказах про первісної безстатевості людини. Представники католицької та євангелічної церкви досі все сексуальне вважають гріховним.

У далекому минулому було багато, щоб затаврувати фізичну сторону статевої любові; проповідники різного спрямування вважали її гріхом і намагалися нав'язати людям свої ідеї. Вони штовхали людини на конфлікт із совістю. Їх вплив має фатальні наслідки і в наші дні у вигляді стримують табу і упереджень у сексуальній сфері, а необізнаність у всіх питаннях, що стосуються сексуальності і статевих відносин, також є виявом цього впливу.

В даний час щодо сексуальності існують різні точки зору. Вона із застереженнями приймається як відрадне явище в житті, її визнають як біологічний акт або як виконання подружніх обов'язків, вона заперечується як насильство над почуттям або як сповзання до тварині інстинкту. Останнім часом створюється враження, що все більше людей відходять від підкреслено негативного ставлення до сексуального питання особливо в середовищі молоді і у більшої частини молодого покоління дорослих. Але це не слід переоцінювати. Враховуючи виняткову живучість застарілих поглядів, стриманого ставлення до всіх сексуальних питань, які з'явилися результатом майже півторастолітнього, переважно негативного виховання в сексуальній сфері, не можна розраховувати на його подолання в найближчому майбутньому. З точки ж зору соціалістичної моралі неправильно така різка зміна відносин до сексуальної проблеми. Це зміна слід розглядати як крайність і зрозумілу реакцію на недооцінку статевої проблеми; і знайти потрібне рішення можна тільки шляхом науково обгрунтованого, послідовного і скоординованого статевої освіти та виховання.

Статеве просвітництво та виховання необхідно також тому, що противники нашого соціалістичного ладу прагнуть підірвати мораль трудящих мас і насамперед молоді, використовуючи всі сучасні засоби масової пропаганди, намагаючись поширити буржуазну ідеологію, в якій сексуальність з її проблемами спеціально висувається на перший план.

Ідеологи буржуазії свідомо поширюють теорії, що виправдовують сексуальну розбещеність у будь-якій формі та заохочують розпуста, культивують настрій кінця світу, «науково» доводять неминучість війн, статеву любов зводять до процесу, який можна прирівняти до вгамування спраги або прийняття їжі. Виходячи з цього пропагується «вільна любов», форми вільного шлюбу, пробний шлюб, шлюб втрьох і групові сексуальні відносини, як приклади сучасної спільного життя підлог.

Такого роду впливу особливо небезпечні для молоді, яка не в змозі відразу відрізнити здорове сприйняття сексуальності від пропагованої нашими супротивниками «вільної любові». Її можуть спокусити принади так званого «права на своє тіло» і рекомендоване пропалювання життя. Вона може вважати все це вирішенням всіх проблем любові. Тому саме молоді у статевому освіті і вихованні необхідно надавати допомогу, яка дозволила б їй розібратися в помилкових і шкідливих теоріях.

Однак при цьому не слід акцентувати на сексуальних проблемах так, щоб вони превалювали над усіма іншими. У бесіді з Кларою Цеткін в. І. Ленін сказав з цього приводу наступне: «Я не довіряю тим, хто постійно і наполегливо поглинений питаннями статі, як індійський факір - спогляданням свого пупа. Мені здається, що це розмаїття теорій статі, які здебільшого є гіпотезами, притому часто довільними, випливає з особистих потреб. Саме прагнення виправдати перед буржуазною мораллю власну ненормальну або надмірне статеве життя і випросити терпимість до себе. Це замасковане повагу до буржуазної моралі мені так само огидно, як і любовне копання в питаннях статі. Як би бунтарськи і революційно це заняття не прагнув проявити себе, воно все ж, зрештою, цілком буржуазно».

Людини соціалістичного суспільства треба навчити розуміти, що сексуальність, як складова частина людської природи, не є чимось неприємним і її не можна розглядати як пережиток минулого. Статевий інстинкт також не слід розцінювати як недруга, який відриває людей від виконання своїх обов'язків і тому необхідно всіма засобами його придушити. Сексуальність і статева любов є значними подіями в житті людей, і суспільство має приділяти їм належну увагу.

Ганс Шварц у праці «Сексуальність у поле зору лікаря» з повним правом стверджує:

«Наш час досить просунулася вперед, щоб покласти кінець думку про те, що сексуальність - це гріх і що говорити про неї аморально. Саме в результаті буржуазних закликів «забороняється говорити про сексуальність» ця прекрасна область нашого світу була відтіснена в область чуток. Скільки з-за цього було натворено бід, добре відомо».

Треба, нарешті, скасувати табу в області статевих відносин і подолати всі забобони, які перешкоджають людині встановлювати свої інтимні зв'язки так, щоб він черпав у них силу, щоб вони його піднімали і підбадьорювали. Тільки тоді, коли сексуальність увійде у всю сукупність людської свідомості і його дій і отримає правильну оцінку, любов стане частиною життя, яку не слід соромитися.

Сексуальність - якщо людина ставиться до неї свідомо і з розумінням,- це явище, що збагачує життя, вимагає його морального рішення, прийняти яке йому в значній мірі дозволить статеве просвітництво та виховання.



Категорія: Еротичні розповіді |
Переглядів: 726 | Рейтинг: 0.0/0

| Головна |
| Реєстрація |
| Вхід |
Меню сайту
Категорії розділу
Еротичні розповіді [1273]
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2025