|
Середа, 18.06.2025, 02:30 Вітаю Вас Гість | RSS |
Еротичні розповіді 18⁺ |
 |
Реалізація наявних можливостей
Статеве виховання і просвітництво взаємозалежні. Воно являє собою необхідну складову частину загального процесу соціалістичного виховання людини. Це і зрозуміло, так як в організації статевого виховання і освіти трапляються збіги з принципами і методами, застосовуваними в будь-якій іншій галузі морального виховання.
Безсумнівно, є певні відмінності і особливості в організаційно-методичної області. Вони випливають із специфіки задачі і об'єктів виховання. Але ці особливості не настільки значні, щоб їх відокремлювати. Будь-яка міра, необхідна для статевого виховання й освіти, що відповідає методам, які прийняті та застосовуються у виховній роботі.
Цілі і зміст виховання і освіти в суспільстві вимагають якісно нового, проведеного в соціалістичному дусі організаційно-методичного процесу виховання і освіти та керівництва цим процесом. Завдання виховання і просвітництво вимагають тісного зв'язку з суспільним життям.
Соціалістична особистість виховується в колективі і з колективом. Вихователь будує свою роботу на створенні виховної сили колективу. Підліток живе і розвивається в типовій для соціалістичного суспільства формі спілкування. Його вчинки, їх цілеспрямованість, мотивування, здійснення та оцінка значною мірою визначаються колективом. Потреби і інтереси окремої особистості збігаються в принципі з потребами та інтересами колективу. Тому вихователь може через організацію і колектив впливати на кожного члена колективу окремо.
Статеве виховання і просвіта не залишається процесом виключно між вихователями і підлітками, а активізує підлітків і змушує їх брати участь у власному вихованні, тобто в самовихованні.
В центрі уваги соціалістичного виховання і освіти знаходиться діяльність самих воспитуемых. Для досягнення поставлених цілей непридатними є методичні та організаційні засади виховної роботи, обрекающие підлітків на пасивність або направляють їх активність на області, що мають другорядне суспільне значення. Перед кожним вихователем стоїть завдання схилити підлітків до корисних дій, організувати і спрямовувати їх діяльність. Таким чином, пробуджується власна ініціатива підлітків, заохочується їх самостійність і підтримується їх впевненість в собі.
Необхідно, щоб підлітки встановлювали свої зв'язки в процесі спільних ігор, навчання та праці і при цьому набували досвід, який збагатить їх знання і матиме вирішальний вплив на їх поведінку. Соціалістична педагогіка відкидає теорії безконфліктного еволюціонізму, вона використовує внутрішні суперечності як вирішальні рушійні сили розвитку. Вихователі доводять ці суперечності до свідомості підлітків, спонукаючи розібратися в них і допомагаючи їх долати.
Безпосередньо неможливо або майже неможливо формувати статеву поведінку підлітків. Щоб подолати внутрішні і зовнішні суперечності, необхідний обхідний шлях, якого, власне, немає. Тільки якщо підліток ці протиріччя свідомо долає і знає, чого від нього чекають і що сприятливо для інших, він в змозі прийняти правильне рішення і відповідним чином діяти. Всі висновки і заходи вихователя, обґрунтовані з ділової та наукової точки зору, можуть бути зрозумілі для підлітків. Тому шляхом переконання і навіювання можна направляти їх діяльність і формувати їх поведінку. Примус можливо тільки в разі необдуманої позиції окремих членів колективу. З-за цього страждають інтереси колективу. Припустимо примус тільки у випадках, якщо підліток недостатньо розумний і схильний до нерозсудливих і необдуманих дій на шкоду самому собі.
В області статевого виховання може успішно діяти тільки той, хто засвоїть ці положення і буде ними керуватися. Примусом доб'єшся мало або зовсім нічого не доб'єшся. Не так просто, наприклад, перешкодити дружбу юнаків і дівчат. Заборона робить її ще більш привабливою, і зростає прагнення розвивати її інтенсивніше і таємно. У відносинах старших підлітків існує порівняно мало законів і нормативів, які могли б змусити юнака або дівчину дотримуватись певних норм у відносинах один з одним. Ми не боїмося сказати про те, що старші підлітки в цих питання досить часто приймають рішення самостійно.
У вихователя мало вибору. Він повинен зважитися строго по-діловому і логічно аргументувати свою позицію, щоб надати вплив на статеву поведінку підлітків. Слід пробуджувати не страх перед можливими наслідками, а мобілізувати благородні мотиви, які змусять підлітка діяти, усвідомлюючи свою відповідальність. Розуміючи ризик, за який він в кінцевому підсумку один несе відповідальність, його необхідно підвести до морального рішення. При цьому містифікація і маскування статевих питань так само дезориентирующе діє на підлітка, як примус, страх і спроба оберігати його, оскільки ці заходи роблять його нездатним самостійно зайняти певну позицію або передбачати наслідки своїх дій. Величезне значення для передачі знань, досвіду і переконань, що направляють поведінку, має слово, теоретичний виклад обставин і суть справи. Однак одних слів недостатньо для того, щоб зробити підлітка здатним і готовим спрямувати свою статеву поведінку по такому шляху, який задовольнив би його індивідуальні потреби і одночасно вимоги суспільства, що містяться в правилах і нормах моралі. При формуванні соціалістичної особистості завжди необхідно різним чином об'єднувати два основних шляхи: шлях від свідомості до поведінки і шлях від поведінки до свідомості.
Шлях від свідомості до поведінки - це шлях настанов і переконань. Через мислення і почуття, що діє на свідомість, слід визначати поведінку підлітка і тим самим розвивати особистість у цілому. Шлях від поведінки до свідомості спрямований на те, щоб в результаті впливу на вчинки виробляти і свідомість. Це шлях навичок, звичок і переконань, набутих у спілкуванні з оточуючим світом.
Обидва ці шляхи відрізняються один від одного тим, що в одному випадку на першому плані стоїть вплив на свідомість, а в іншому чільне місце посідає вплив на поведінку. Тільки правильне поєднання обох цих шляхів виключає одностороннє формування особистості і через єдність теорії і практики веде до єдності слова і справи, мислення і дії.
Така єдність свідомості і поведінки повинна виявлятися у стосунках підлітків до представників іншої статі. У своїх діях вони повинні ґрунтуватися і керуватися соціалістичною свідомістю. Вихователь може безпосередньо і опосередковано впливати на ставлення підлітків до іншого підлозі. Безпосередньо тим, що він розповідає підлітку про правильних стосунках між статями, доводить до його свідомості суспільні вимоги. Відкриваючи перспективи і впливаючи на існуючі відносини, вихователь надає можливість для їх розвитку, ненав'язливо контролює їх, допомагаючи підліткам радою, і у разі необхідності критикує їх відносини. Побічно він впливає через загальну організацію виховання і через колектив, шляхом педагогічного впливу, при якому активізуються виховні сили колективу, та шляхом створення умов, ситуацій і можливостей, які змушують підлітків приймати правильні рішення і відповідно діяти.
Пряме і непряме вплив тісно пов'язані один з одним і служать одній меті. В обох випадках впливу можна виділити засоби і методи виховання, що впливають на підлітків. Причому безпосередньо вихователь впливає шляхом особистого контакту.
Формування та направлення відносин між статями у підлітків обов'язково передбачає безперервність статевого виховання і освіти. Безрезультатні спроби, які вживаються лише тоді, коли у підлітків вже склалися порівняно міцні навички в спілкуванні з представниками іншої статі, коли виховувані встановили парні відносини, які вже не можна характеризувати як дитячу дружбу. Ці підлітки, яких вихователі надавали самим собі, тепер не в змозі зрозуміти, чому дорослі раптом стали проявляти інтерес до їх відносин з представниками іншої статі. Досівони самі вирішували свої статеві проблеми, і тепер не бачать достатніх підстав погоджуватися з порадами, вимогами і критикою вихователів і батьків. В більшості випадків справа може доходити до неприємних зіткнень, які ще більше збільшують вже настало відчуження між вихователями і підлітками.
Тому всім вихователям варто вчасно подумати про свою відповідальність і свого обов'язку з самого раннього дитинства знайомити підлітків з проблемою статі, готувати їх до зустрічі з представниками іншої статі, надаючи цій зустрічі відповідний зміст і напрямок, Однак тим вихователям, хто упустив цей час, не треба засмучуватися. Якщо їм вдасться знайти правильний тон, вони зможуть у більшості випадків відновити втрачені позиції. Але, безумовно, їм важче вирішувати своє завдання, їх положення більш складно і перспективи на успіх значно менше, ніж у тих, хто постійно впливав на поведінку підлітків у статевій сфері і направляв їх розвиток.
Педагогічний вплив на ставлення підлітків не повинно ставати якийсь кампанією, в якій все втрачене слід сконцентрувати і блискавично надолужити; виховна задача не повинна стати винятковою справою вихователя або відповідних організації: тільки взаємодія всіх сил, що беруть участь у вихованні підлітків, що гарантує успіх.
|
Категорія: Еротичні розповіді |
|
Переглядів: 850
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
 | |  |
 |
Статистика |
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
| |
 |
|
|