|
Понеділок, 16.06.2025, 07:00 Вітаю Вас Гість | RSS |
Еротичні розповіді 18⁺ |
 |
Спільне навчання
Ставлення молоді до іншого підлозі не слід розглядати лише як психологічну проблему. Вона є також і соціологічної. Молодий чоловік перебуває у прямій залежності від середовища, в якій він живе, працює і розвивається. Він значною мірою формується під впливом пануючих у суспільстві і виражають його ідеологію думок, поглядів, поглядів, переконань та прикладів поведінки. Все це визначає його ставлення і до іншого підлозі. Сприятливою передумовою впливу колективу на формування стосунків між статями у молоді є спільне навчання хлопчиків і дівчаток, яке сприяє встановленню в майбутньому корисного контакту між чоловіком і жінкою.
Спільне виховання здійснюється у сім'ї, якщо в ній ростуть діти обох статей. Однак внутрішньосімейні відносини між братами і сестрами недостатні для підготовки молоді до зустрічі з протилежною статтю. Необхідно створювати і використовувати виходить за рамки сім'ї повсякденне спілкування з ровесниками іншої статі, при цьому, природно, мова йде не про встановлення еротичних відносин. При розумній установці батьків сім'я стає школою спільного життя дітей різної статі, в якій брати і сестри живуть разом без складних почуттів статевого потягу. Точно так само треба привчати дитини і підлітка до вільного спілкування і за межами сім'ї.
Противники спільного навчання повинні зрозуміти, що в умовах сучасного цивілізованого суспільства неможливо перешкодити зустрічам молодих людей. Спільне навчання більше не є проблематичним, як кілька десятиліть тому, оскільки підлітки і так знаходять можливості для контактів.
Вирішальне значення мають питання, які виникають в зв'язку з спільним навчанням. Вони орієнтують вихователя на основні проблеми: яким чином формувати, спрямовувати та контролювати спільне перебування дітей і підлітків.
Не можна заперечувати проти спільного навчання на тій підставі, що молодь сама створює собі можливість для встановлення контакту з представниками іншої статі. Мова йде не тільки про те, що представники підлог просто зустрічаються. Набагато важливіше зробити ці зустрічі більш значними і цілеспрямованими. У відомому сенсі підлітки можуть бути підготовлені до цих зустрічей в юності, коли вони вчаться встановлювати різні види соціальних відносин.
З настанням періоду статевої зрілості і з виникненням нових почуттів і потреб інакше оцінюються відносини між людьми. При цьому особливі зміни зазнають ставлення до іншої статі, коли зростаюча статева зрілість створює інтимність у стосунках. Ці зміни вимагають допомоги з боку дорослих. Спільне навчання допомагає молодим людям справлятися з їх новими почуттями і бажаннями.
Неправильно висловлено думку про те, що не слід продовжувати спільне освіта і виховання підлітків після 10 або 12 років, оскільки значні відмінності в ритмі фізичного, розумового і духовного розвитку у юнаків і дівчат роблять, нібито таке виховання недоцільним. Безсумнівно, такі відмінності існують і часом ускладнюють і ускладнюють спілкування підлог. Однак вони не настільки значні, щоб зробити його неможливим.
За аргументами багатьох противників спільного навчання ховається мета, яку вони переслідують. Вони вважав, що спільне навчання викликає підвищений статевий потяг і, значить, це завдає моральну шкоду молоді. Тим самим вони сприяють лженаукової теорії обдарованості, за якою між статями повинні існувати значні відмінності. Оскільки в дійсності це не підтверджується, вони переходять на інші позиції з тим, щоб за допомогою роздільного навчання і виховання хлопчиків і дівчаток зберегти старий, віджилий лад.
Природно, спільне навчання не в змозі вирішити всі статеві проблеми молоді. Однак спільне перебування в школі, на підприємстві і в молодіжних організаціях сприяє і сприяє розвитку таких поглядів і переконань у відносинах між статями, які дають підліткам можливість формувати ці відносини чесно і з користю для всіх.
Спільне навчання не може встановлювати або руйнувати дружбу пар. Необхідно постійно підкреслювати, що парні відносини - це одна з форм зустрічей представників статі, до якої підлітка необхідно готувати і відповідним чином виховувати. Однак ці відносини нададуть шкідливий вплив на підлітків, якщо вони будуть встановлюватися і підтримуватися таємно, а значить, ці відносини будуть неправильно розвиватися. Парні відносини, до яких суспільство відноситься не тільки терпимо, але й шанобливо, доступні виховного впливу дорослих, а через колектив - і педагогічного впливу, і якщо протікають в загальновідомих рамках, то заслуговують беззастережного схвалення.
Зусилля, спрямовані проти спілкування підлог, в основі своїй невірні. Зокрема, це відноситься до тих батьків, які перешкоджають контактам своїх дітей з представниками іншої статі. Тим самим вони штовхають дітей у неспостережних і неконтрольовану сферу і загострюють напруженість відносин, які часто завдають шкоди моральному розвитку молодих людей.
Природна, невимушена дружба представників протилежних статей швидше стримує, чим стимулює у підлітків прояв статевих почуттів і виробляє товариське ставлення.
Вирішальним для успіху спільного навчання є не просто спільне перебування юнаків і дівчат, а організація цього спілкування та його результат.
Висловлюється твердження, що спільне навчання призводить до того, що дівчатка стають грубими, а хлопчики зніженими, не підтверджується. Навпаки, досвід свідчить, що спільне навчання ні в якому разі не нівелює характерні особливості підлог, а,навпаки,приводить їх у відповідність у сенсі здорового фізичного та духовного розвитку.
З точки зору статевого виховання і освіти спільне навчання також приносить тільки користь, так як сприяє всебічному формуванню особистості і запобігає неправильне її розвиток. У молоді зростає здатність до встановлення соціальних контактів. Юнаки та дівчата поправляють один одного, вчаться один у одного тактовності і стримування своїх почуттів. Не можна забувати, нарешті, і про додатковому імпульсі досягнення успіхів, який існує при спілкуванні підлоги. Присутність представників іншої статі і повагу з його боку служить стимулом в однаковій мірі для обох.
Спільне навчання дає юнакам і дівчатам практичний досвід, який «безмежно багато цінніший, ніж завчені напам'ять корми поведінки» (Рудольф Нойберт). Воно збагачує їхнє життя, робить дружні стосунки між юнаками та дівчатами природними, виключає всяку шкідливу форму прагнення до таємниць, запобігає труднощі у встановленні контактів між статями.
Рівноправність статей, що дозволяє визначати щасливі відносини між чоловіком і жінкою, можливо лише в умовах соціалізму, одним з принципів якої є соціалістичне виховання і просвіта в умовах спільного навчання.
|
Категорія: Еротичні розповіді |
|
Переглядів: 754
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
 | |  |
 |
Статистика |
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
| |
 |
|
|