Неділя, 15.06.2025, 21:34
Вітаю Вас Гість | RSS
Еротичні розповіді 18⁺
Головна » Оповідання » Еротичні розповіді

Статева зрілість
Ставлення молоді до представників іншої статі та форми їх сексуальної поведінки визначаються досягнутої статевою зрілістю.

Статева зрілість людини - це результат кількісних і якісних, фізичних і психічних змін, що відбуваються у процесі його розвитку.

В тісному та різноманітній взаємодії з навколишнім середовищем розвивається підліток. В юності настає статева зрілість, критерієм якої є сформовані полові органи і здатність до запліднення.

Статеві інтереси дітей проявляються дуже рано і з віком стають все більш диференційованими. Х. Грассель намагається розділити статевий розвиток дітей і підлітків на окремі етапи:

1 етап (з 2 до 7 років) 

Знайомство зі своїм тілом і придбання перших знань про особливості підлог, спільного життя батьків і сім'ї.

2 етап (з 8 до 10 років) 

Пізнання проблем розмноження живого світу, а також людини і спроби узагальнити ці відомості. Роль статі у різних сферах життя.

3 етап (з 10 до 15 років) 

Більш великі пізнання про представників статі, до якої він належить, про особливості протилежної статі і про стосунки між статями. Вироблення норм своєї поведінки як представника статі.

Соціальні контакти з представниками іншої статі.

4 етап (з 15 до 18 років) 

Зміцнення своєї ролі як представника статі і дотримання норм поведінки.

Встановлення відносин з представниками іншої статі, провідну роль в яких відіграє психологічна сторона. Придбання останніх спеціальних знань з сексуальної проблеми.

5 етап (після 18 років) 

Досягнення стабільності підлог; встановлення парних зв'язків, розрахованих на тривалий термін. Наступ здібності вступити в шлюб і в якості батьків впливати на своїх дітей в питаннях статевого виховання.

Статевий інтерес і особливості поведінки у підлітків з початку статевої зрілості свідчать не тільки про безперервність статевого розвитку, але і про необхідність постійно здійснювати статеве виховання і просвітництво з раннього віку. Стає очевидним, що статеву зрілість не можна однобічно підпорядковувати тільки рівнем фізичного розвитку.

Статеву зрілість можна розглядати, власне, як час статевого дозрівання. Важко визначити початок і кінець цього винятково важливого періоду розвитку, оскільки навіть тільки першу менструацію можна прийняти за достовірний ознака початку цього періоду.

Загалом, вважають, що статева зрілість дівчаток починається в 12,6 років, а у хлопчиків в 14 років. Отже, у дівчаток вона починається на 1 - 2 роки раніше, ніж у хлопчиків. Триває цей період в середньому від 3 до 4 років.

Проведений в ході дослідження опитування молодих людей про менструації і про першої полюції показав, що у дівчаток це відповідає віку в 13,2 року, а хлопчиків - у 14 років.

Під час статевого дозрівання відбувається прискорений ріст у довжину і ширину, інтенсивне збільшення у вазі. Зміцнення мускулатури і зміна органів є також ознакою цієї фази, так само як і дозрівання нервової системи, формування вторинних статевих ознак, перша менструація і, відповідно, полюція.

Для періоду статевої зрілості характерно не тільки статеве дозрівання, хоча в подальшому викладі воно буде особливо прийматися до уваги.

При статевому дозріванні, яке охоплює фізичну і психічну області, дитина перетворюється на дорослу людину. Фізіологічні зміни відбуваються в результаті дозрівання статевих залоз і перебудови системи залоз внутрішньої секреції. Підліток набуває зовнішній вигляд дорослого. У юнаків і дівчат настає перехідний період. У фізичному відношенні вони здатні до розмноження. У сенсі становлення характеру вони ще не досягли того ступеня, яка відповідала б їх фізичному розвиткові. Підлітки в перехідний період не можуть визначити свою поведінку в сексуальному відношенні; навіть якщо вони дуже добиваються цього. Ця невизначеність проявляється у них у відносинах з друзями своєї статі. У так званий період дозрівання відбувається лише часткове дозрівання. Воно триває і після закінчення цього періоду, із завершенням якого підліток уже не дитина, але ще і не дорослий.

Підлітки і юнаки можуть народжувати дітей, але ще не в змозі взяти на себе відповідальність за статеві відносини. Протікає негармонійно загальне дозрівання, у якому статевий формування дещо випереджає духовне, служить причиною того, що підлітки часто опиняються в конфлікті зі своєю сексуальністю.

Статевий розвиток виражається як у зростаючій функції статевих органів, так і в здатності до статевого зв'язку. Саме в цей період розвитку двостороннього проявляється биосоциальная функція підлоги.

Повного біологічного статевого дозрівання в кліматичних умовах НДР більшість підлітків досягає у віці 16 - 18 років: дівчатка - у віці 15 - 16 років, хлопчики - до 16 - 17 років.

Прийнято вважати, що між психічними і фізичними ознаками є прямий зв'язок. Однак дослідження, які проводилися останнім часом психологами нашої республіки, показали, що безпосереднього зв'язку між цими двома сторонами немає. Якщо б така взаємозв'язок була, то у фізично більш розвинених дівчат і юнаків повинен бути більш високий рівень також і психічного розвитку. Однак порівняння, проведене вченими, явно свідчить про те, що у підлітків різного віку з однаковим рівнем фізичного розвитку виявлена велика різниця в психічному розвитку, тоді як однолітки з різним рівнем фізичного розвитку психічно можуть бути розвинені однаково. Хоча не слід заперечувати взаємозв'язку між біологічним і психічним розвитком, але все ж достовірно, що характерне для періоду статевого дозрівання зміна у поглядах і поведінці безпосередньо не обумовлено процесами фізичного зростання. Вирішальним фактором біологічних процесів поведінки є соціальні умови тієї вікової групи, в якій живуть підлітки. До цих умов передусім належать змінюються методи виховання.

Для формування поглядів і поведінки мають значення вікові норми, тобто вимоги, які пред'являє суспільство до підліткам тієї чи іншої вікової групи. Вплив цих вимог буде ослаблено або посилено ступенем визнання і виконання їх конкретним колективом - сім'єю та школою,- до якого належать підлітки. Норми відповідної вікової групи мають виняткове значення і впливають на поведінку підлітків. Чим краще вдається ці норми привести у відповідність з нормами, висунутими суспільством для тієї чи іншої вікової групи, тим більш сприятливими будуть умови для формування підростаючого покоління та більш гармонійно буде протікати відбувається в період статевого дозрівання перехід від дитини до дорослого.

Часто помилкові позиції підлітків та їх вихователів пояснюються неправильними поглядами на зв'язок між фізичним і психічним розвитком, на взаємодію біологічного і соціального факторів. Наприклад, багато батьки і вчителі, які недостатньо обізнані про суспільної обумовленості психічного розвитку в період статевого дозрівання, вважають, що час дозрівання правомірно вважати кризовим періодом, на який можна вплинути дуже незначно або не можна зовсім. Така точка зору може призвести до песимізму і відмови від виховання. Якщо дорослі не враховують бурхливий розвиток у період статевого дозрівання, користуються у вихованні заходами, що відповідають дитячому періоду, і не можуть перебудувати себе стосовно до нової ситуації, вони тим самим не тільки провокують конфлікти, які неприємні і одночасно гальмують формування. Підліток між тим буде вважати,що так як у відбуваються з ним зміни йому не виявляється ніякого впливу ззовні, значить він безпорадний і наданий самому собі. Безперспективним здасться йому і обіцяє успіх зусилля, яке допоможе йому впоратися з новою ситуацією без особливих ускладнень. Такий настрій призведе до депресії і навіженству, що негативно позначиться на відносинах з навколишнім середовищем і на процесі самовиховання.

В останні десятиліття біологічне статеве дозрівання відбувається значно раніше. Перша менструація з'являється на один-два роки раніше, а у юнаків, у яких зрілість не так помітна зовні, вторинні статеві ознаки з'являються також на один або два роки раніше.

Таке раннє біологічне статеве дозрівання називається акселерацією. До причин її відносять: зміни біології людини під впливом суспільного розвитку та вираження взаємозв'язку між біологією людини і навколишнього середовища.

Досі акселерацію у сучасної молоді пояснювали, наприклад, заняттям спортом. Проте дані останніх досліджень вказують, що головною причиною акселерації є сума факторів навколишнього цивілізованого світу, в якому певну роль відіграє загальний життєві рівень, а не які-небудь окремі фактори.

Акселерація має велике соціальне значення. Хоча біологічна статева зрілість настає значно раніше, період соціальної зрілості майже не змінюється. Під соціальною зрілістю слід розуміти рівень розвитку, який характеризується відомим завершенням освіти, гарантує матеріальну самостійність та особисту незалежність, але ще не дає молоді можливість проникнути в суть суспільних відносин і пізнати соціальні відносини. Ця здатність у сучасної молоді розвивається тепер раніше, ніж у попереднього покоління, і не в останню чергу - в результаті сприяння, яке суспільство надає в цьому напрямку підростаючому поколінню.

Така розбіжність у рівнях біологічної і соціальної зрілості призводить до різних ускладнень, з якими молода людина не в змозі впоратися насамперед у статевому відношенні. Подовження критичного періоду між біологічної статевою зрілістю і фактичним віком (коли дозволяється вступати в шлюб) веде в нашій республіці до збільшення конфлікту між статевим інстинктом і соціальної можливістю його здійснення. Запобігти його, дати можливість молоді впоратися з цим конфліктом - першочергове завдання статевого виховання і освіти.

Прокидається сексуальність проявляється в період статевої зрілості здебільшого у формі захоплення і на перших порах ще не може бути специфічною в статевому відношенні. Нові для молоді статеві відчуття і почуття не тягнуть до статевих відносин, хоча багатьох представників чоловічої статі вони дуже турбують, оскільки їх сексуальність більш активна і виявляється специфічно у фізичному потязі.

Між юнаками та дівчатами є значні відмінності в темпах дозрівання і в сексуальному ритмі життя. Відмінності в темпах дозрівання, в залежності від приналежності до того або іншій підлозі, стають очевидними при порівнянні часу першої менструації і появи першої полюції.

Чоловік дозріває пізніше, ніж жінка, але зате відразу стає повністю сексуально активним. У той же час жінка довше залишається сексуально пасивною, і її статева активність розвивається спочатку поступово. З цього випливає, що жінка повільніше реагує в сексуальному відношенні, ніж чоловік. Ще більшою мірою це відноситься до дівчат.

У багатьох батьків саме про цей період існують неправильні уявлення. Це підкреслюється у висловлюванні Карла фон Болена: «Психологи показали, що у молодих дівчат в період статевого дозрівання, статева зрілість часто виявляється виключно на потреби цілуватися і лащитися».

Однак це стан докорінно змінюється, якщо дівчина вступає в статеві відносини, які в більшості випадків пробуджують потребу в них, і в подальшому. Якщо ця перша інтимна зустріч проходила в немислимо несприятливих умовах, може з'явитися гальмування, яке при відомих обставинах перетвориться на статеву холодність.

Статевий інстинкт, який, загалом, стає помітним у віці 14 - 15 років і до 20 років досягає свого найвищого зростання, проявляється у юнаків і дівчат спочатку по-різному. Молодої людини він більше турбує, ніж дівчину. Але й у представників однієї статі виявляється різниця в статевому потязі. Ці відхилення викликані розвитком самого організму, так і узгодженої діяльністю залоз внутрішньої секреції. Потенція людини, яку слід розуміти не як конкретне статеве дія, а як можливість до цього дії, залежить також від душевних факторів і значною мірою від впливу навколишнього середовища.

Специфічні для кожної статі та індивідуальні відмінності в області статевої потенції можна не брати в розрахунок, якщо врахувати, що всі юнаки і дівчата до кінця періоду статевого дозрівання мають потенцію. Правда, ця потенція поширюється тільки на здатність до запліднення і відповідно зачаття. Інша сторона потенції (можливість статевого зближення) потребує більш тривалого періоду розвитку, який не обов'язково збігається з закінченням фази статевої зрілості.

Статеву зрілість людини не можна порівнювати тільки з його біологічною зрілістю і зі здатністю до статевих відносин. Фізичний і психічний розвиток в однаковій мірі відносяться до статевої зрілості. Тому не можна протиставляти, як це ще часто буває - статеве і громадську зрілість. Більш того, статева зрілість включає громадську зрілість.



Категорія: Еротичні розповіді |
Переглядів: 4217 | Рейтинг: 0.0/0

| Головна |
| Реєстрація |
| Вхід |
Меню сайту
Категорії розділу
Еротичні розповіді [1273]
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2025