|
Понеділок, 16.06.2025, 03:25 Вітаю Вас Гість | RSS |
Еротичні розповіді 18⁺ |
 |
Значення полів
Питання про особливий відмінності та значення підлог ставилося у всі часи. При цьому висловлювалися самі крайні точки зору, які залежали від існуючого у певний період суспільного ладу. Характерною для буржуазного способу мислення є формулювання Шопенгауера про жінку. Він оскаржує її здатність вирішувати серйозні справи, вважає її істотою, «стоїть» між дитиною і чоловіком, який і є справжньою людиною. Подібні хибні установки не викликають подиву, якщо згадати, що умови і можливості розвитку підлог у всі історичні періоди були дуже різні і відбивалися на подобі того й іншого статі. Ці відмінності, в більшості випадків ставили жінку в невигідне становище, що брали свій початок в переданих з покоління в покоління упереджень проти жінки, що вважалася неповноцінною людиною.
Таке зневажливе ставлення до жінки не було споконвічним, хоча і тривало багато століть. Воно - результат розвитку суспільства після матріархату, коли чоловік, досягши пануючого становища в матеріальній сфері, отримав певні привілеї та можливості ідеологічно обгрунтувати і закріпити це положення.
Вивченням цієї проблеми займалися багато вчених від Аристотеля до Фрейда. В наш час у капіталістичних країнах ще існують прихильники «доктрин», які стверджують перевага чоловічої статі. Тим самим їх дії спрямовані на захист інтересів підприємців, економічно зацікавлених утвердити думку про слабкості жінки порівняно з чоловіком. Церква своїм вченням також підтримує ці прагнення. Але незважаючи на це, тенденція відмінності в оцінці чоловічої і жіночої статі стає все більш неспроможною, Важливим критерієм у розумінні переваг чоловіки і жінки служить інтелектуальна працездатність. Але зіставлення працездатності можна провести тільки в умовах, коли надаються одному і іншому підлозі однакові можливості для розвитку і досягнення успіху. Капіталістичне суспільство непридатне для цього, оскільки воно принижує жінку і відповідно диференційовано підходить до освіти, виховання та участі жінок у суспільному житті. Тільки при реальному рівноправність жінка може повністю розкрити свої інтелектуальні можливості і показати, на що вона здатна.
У соціалістичному суспільстві жінка вже довела, що вона не слабша за чоловіка і що їй не треба боятися порівняння з ним. Цьому не суперечить той факт, що в окремих областях чоловік здатний домогтися більшого (наприклад, у деяких видах спорту або у фізичному працю). Тут значення мають специфічні для кожної статі особливості, своєрідність жіночої конституції. Але якщо про особу не можна судити тільки на підставі її фізичних здібностей і робити висновок про її цінності як людини, то тим більше це неприпустимо стосовно всього статі.
Чоловік і жінка відрізняються один від одного багато в чому, однак жодне з наявних відмінностей не дає права стверджувати, що жіноча стать нижче чоловічого. Старий вислів; так підкориться дружина чоловікові, справедливість якого намагалися у свій час обґрунтувати уявним перевагою чоловіки, за своїм змістом антигуманно і знаходиться в різкому протиріччі з поняттям моральності в соціалістичному суспільстві.
Досить образливу оцінку жінки можна зустріти в буржуазній літературі імперіалістичних країн. Часто жінку представляють як розважальну машину, апарат для пробудження пристрастей або як гігієнічний пристрій. Поль Андре Лесор, наприклад, називає жінку іграшкою, річчю, трофеєм чоловіки.
Причину такого зображення жінки в літературі слід шукати в соціальних відносинах експлуататорського суспільства, яке ставить жінку в принизливе становище. Нарешті тут слід згадати про проституцію, представляє собою найяскравіший приклад приниження жінки. При капіталізмі не тільки допускають проституцію, але й зберігають її, як необхідне явище, використовуючи в економічних цілях,- про це свідчать, наприклад, що стягуються у ФРН податки з публічних будинків. Тільки в результаті повної ліквідації експлуатації людини людиною і створення соціалістичних виробничих відносин проституція позбудеться грунту. Кожна жінка зможе зайняти місце в суспільстві відповідно своїй гідності та цінності як людини.
Визнання рівноправності статей не означає, звичайно, заперечення притаманних їм специфічних особливостей. Вони проявляються в типовому для того й іншого статі поведінці. В їх основі лежать природні, вроджені або психологічні відмінності в характері і працездатності чоловіків і жінок.
Біологічна різниця підлог має менше значення для їх ролі, ніж відмінності, обумовлені суспільним ладом. Роль підлог не є чимось категоричним і незмінним, вона носить абсолютно відносний характер. Відмінність підлог один від одного існувало у всі часи і у всіх суспільних формаціях. Поведінка того чи іншого статі при будь-якому суспільному устрої завжди змінювалося, і формувалося воно насамперед під впливом того, яке місце в суспільстві цю підлогу займає. Зрозуміло, живучі дотепер старі звичаї надають певний вплив, особливо в перехідні періоди, і це відображається на традиціях в освіті і вихованні підлог, орієнтованих на їх специфіку. Такі норми і вимоги гальмують розвиток. Лише необмежене визнання рівноцінності підлог гарантує жінці повні права і оптимальні можливості розвитку її як особистості.
|
Категорія: Еротичні розповіді |
|
Переглядів: 735
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
 | |  |
 |
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
| |
 |
|
|